Leaderboard
728x15

Cool Online Photos images

Large Rectangle

Some cool online photos images:


Labors of love (extra projects)
online photos
Image by jay mann
home | service ~ teaching ~ intellectual ~ technology ~ leadership | about me

During my time at SPL I did several things in addition to my normal duties:

• I taught an online dating workshop
• Contributed to the library's blog with an interactive, Web 2.0 post about Valentine's Day
• Contributed to the Staff Favorites picks
• Worked at 10 additional branches (directory of all of SPL's branches)
• Suggested the design the Ballard stamp used in the Libraries for All Passport program

Service Home


Pullip Online, Round 1, Thème mode japon.
online photos
Image by ḺanyḺane
Pour moi la mode japonaise se limite aux monogrammes de Murakami, alors franchement se fut pas évident. J'ai misé sur la couleur. J'aime bien mes photos, mais j'suis incapable de dire si je suis dedans ou pas ...


Pullip Online, Round 1, Thème mode japon.
online photos
Image by ḺanyḺane
Pour moi la mode japonnaise se limite aux monogrammes de Murakami, alors franchement se fut pas évident. J'ai misé sur la couleur. J'aime bien mes photos, mais j'suis incapable de dire si je suis dedans ou pas ...

Banner